
לאחר קבלת ההזמנה הצוות שלנו יצור איתכם קשר טלפוני על מנת לעבור על התסריט לפני הפעלת הקו

פניות בזמן אמת
אתם בשליטה
הפעלת השירות
הצטרפות אונליין
מוקד הזמנות
איך אני נוהג
מוקד הזמנות
ניהול יומן / זימון תורים
מענה אנושי תסריט מותאם
טלמרקטינג - שיחות יוצאות

מענה אנושי לעסקים מחיר השוואה תעשייתית
אוקי מעולה, קוראים לזה – ג’ינגל עסקי התשלום הינה תשלום חד-פעמי
יש לבצע את ההזמנה אונליין, בחירת קריין/ית + מנגינת רקע + לרשום לנו כיוון של המלל
לאחר קבלת ההזמנה אנו ניצור איתכם קשר טלפוני לעבור איתכם על המלל עד שנגיע לסקיצת המלל המושלם ורק אז מעבירים להקלטה. לא לפני
לידיעה כל ספקי התקשורת בישראל מאפשרים הקלטה של עד 30 שניות עד 45 מילים
קוראים לזה – ג’ינגל עסקי התשלום הינו תשלום חד- פעמי
יש לבצע את ההזמנה אונליין, בחירת קריין/ית + מנגינת רקע + לרשום לנו כיוון של המלל
לאחר קבלת ההזמנה אנו ניצור איתכם קשר טלפוני לעבור איתכם על המלל עד שנגיע לסקיצת המלל המושלם ורק אז אנו נעביר להקלטה לא לפני
קוראים לזה – קריינות למרכזיה התשלום הינו תשלום חד-פעמי
היתרון הגדול בנתב שישנה אפשרות לעלות כמה קבצי קריינות
קריינות נתב – זה פתיח למרכזיה + עד 9 הקשות
ג’ינגל עסקי – זו הקלטה נפרדת בזמן ההמתנה למענה, הקריינות מעודדת את שיווק המוצרים/ השירותים והמותג שלכם ומוסר פרטים נוספים בזמן ההמתנה. הקובץ כולל מוזיקת רקע להנעים את זמן ההמתנה
ג’ינגל עסקי סוף יום – זו הקלטה נפרדת בזמן שהמשרד שלכם סגור המעדכן את המתקשרים בשעות הפעילות שלכם, ובאפשרות שיש להם ליצור איתכם אחרי שעות הפעילות על ידי כניסה לאתר שלכם לביצוע רכישה אונליין / ליצירת קשר דרך הוואטסאפ או “צור קשר” באתר
ניתן לרכוש כל קובץ בנפרד אך מומלץ לרכוש את כל הקבצים באותה ההזמנה על מנת שהקריינות תהייה באותה טונציה של הקריין/קריינית המועדפים
יש לבצע את ההזמנה אונליין, בחירת קריין/ית + מנגינת רקע + לרשום לנו כיוון של המלל
לאחר קבלת ההזמנה אנו ניצור איתכם קשר טלפוני לעבור איתכם על המלל עד שנגיע לניסוח המלל המושלם לפני שנעביר להקלטה